środa, 26 kwietnia 2017

Ważne

!UWAGA!


Witajcie kochani. Z przykrością muszę was poinformować, że w najbliższym czasie nie pojawią się żadne nowe rozdziały zaczętych tekstów. Mój tata miał poważny wypadek i nie w głowie mi teraz pisanie. Mam jednak kilka już napisanych shotów ze Sterekiem w tle i postaram się je co jakiś czas podrzucać.
Korzystając z okazji chciałam bardzo podziękować Szahzei i Agnes V. za przypomnienie (i nie ukrywam, że w przyszłości to może się okazać jeszcze nie raz potrzebne).
Pozdrawiam,
U-water.

3 komentarze:

  1. Nie będę naciskać, bo rodzina jest bardzo ważna, ale mam nadzieję, że jednak nie zapomnisz o blogu. Naprawdę lubię czytakie twoje teksty.
    Pozdrów tatę i przekaż mu życzenia szybkiego powrotu do zdrowia (co z tego, że mnie nie zna...) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro z powodu wypadku Twojego taty, mam nadzieję że szybko wróci do zdrowia :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że z Twoim tatą wszystko w porządku i wszystko się ułożyć:)
    Będę czekać z niecierpliwością na Twój powrót xx
    Pozdrawiam i życzę Twojemu tacie szybkiego powrotu do zdrowia xx

    Agnes V.

    OdpowiedzUsuń